Saturday, August 8, 2009

Salam sejahtera.

Bahagian 2:-

Sambungan dari post hari tu,saya ada mengatakan dari hasil buah2an kita boleh menjadi usahawan yang berjaya.benar atau tidak?

Jawapannya BENAR.Disini saya bukannya menyuruh kamu sekalian untuk membuka kedai buah2an.Tetapi menjadi orang perantaraan dari pemborong dengan peruncit.pelik agaknya bukan.

Itulah maksud sebenarnya saya untuk berkongsi kejayaan saya kepada sekalian.Saya akan memberikan sedikit demi sedikit tip2 kejayaan saya ini.

Yang paling penting sekali ialah kesabaran untuk melakukannya dan jangan terburu2 dan cepat putus asa.

BAGAIMANA UNTUK MEMULAKANNYA?
SAYA TIDAK ADA MODAL?
SAYA TIDAK MEMPUNYAI SYARIKAT?
BOLEHKAH SAYA MELAKUKANNYA?

Itulah persoalan yang selalu bermain di kepala anda?jangan takut saya akan membimbing anda sehingga berjaya.Insyaallah.

1 comment: